woensdag 6 juni 2012

De dag van vertrek

Hier zit ik dan om 5.00 uur 's ochtends, en dat terwijl we pas vanmiddag vertrekken. Ik heb de laatste tijd wat last van slapeloosheid, zal wel aan de leeftijd liggen. Hopelijk slaap ik in Florida beter. Er is niets zo vervelend als wakker liggen in een hotelkamer terwijl je "hubby" nog ligt te ronken en je verplicht in bed moet blijven. Wanneer we in de villa's verblijven is dit een stuk makkelijker, kan ik al lekker buiten gaan zitten met een kopje koffie.

Vandaag is mijn moeder jarig, ze zou 76 jaar zijn geworden. Mam, toch nog gefeliciteerd!

Alles is klaar, koffers zijn gepakt. We zitten ruim onder de toegestane kilo's, dus er is nog hoop.
Huis en tuin zijn ook tiptop. Mijn jongste dochter komt hier een paar keer logeren, zij zijn hun huis aan het verbouwen. Dus oppas is ook geregeld.

Vanmiddag nog even afscheid nemen van kinderen en kleinkinderen en dan op naar "hopelijk" de zon.

1 opmerking:

  1. Heel goede reis, misschien val je in het vliegtuig wel even in slaap, na de chicken or pasta (wijntje erbij?). Veel plezier, geniet ervan.

    BeantwoordenVerwijderen