vrijdag 15 juni 2012

Laatste dagen Davenport

Gisteren was de wedstrijd Ned-Dui. John wilde die graag zien, dus ben ik gaan winkelen
in Posner park hier in de buurt.
Er is een Ross dress for less, jc Pennys, Target en nog wat andere winkels. Ik heb de uurtjes goed omgekregen. Alleen al in Ross heb ik wel 1,5 uur rondgelopen, je moet hier goed zoeken. Je kunt hier leuke merkartikelen krijgen voor weinig geld. John kwam me om 17.00 uur ophalen, de uitkomst van de wedstrijd zal iedereen wel weten. Het begon flink te regenen toen we naar huis reden, de eerste serieuze regenbui deze vakantie.

Vandaag eerst naar het nieuwe winkelcentrum " de Loop". Hier liggen een Beals, Kohls, Ross. Wat kleine dingetjes gekocht, toen naar de Floridamall.


Florida Mall (legenda)

Begonnen met mijn lijstje af te werken, gaat niet helemaal lukken. Voor mijn kleinzoon,
Air max Jordans, voor mijn kleindochter een bikini en pop. Voor mijn zwangere dochter wat spullen bij Victoria Secret. Voor de rest van de family, nog niet geslaagd.

In de VS momenteel zeer in.....teengympen.
John en ikzelf hebben ook nog niks gekocht, je merkt toch wel dat de dollar niet zo goed staat voor ons. Na de foodcourt te hebben bezocht, op naar huis. Het regende weer behoorlijk, maar het blijft warm. Morgen op naar Cape Coral, ben benieuwd naar ons huis daar. Deze villa in Davenport, waar we nu verblijven, staat in elk geval in onze top 3.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten