zaterdag 9 juni 2012

The Keys

Gisteren vanuit Fort Lauderdale naar de keys gereden. We zijn gestopt bij Lorelei bar & grill op Islamoroda. Je kon hier heerlijk aan de waterkant zitten en ze hadden ook nog eens heerlijk eten.


Chicken Sandwich.

Lorelei Bar & grille ( Key Islamoroda)
Toen door naar Key West, b&b authors of Key West.
Wat een leuk, gezellig en idilisch guesthouse. Wij  hadden de Margret Truman suite, met een kleine veranda waar we buiten konden zitten. Heerlijk! Ze hebben een mini zwembad met wat ligstoelen, erg sfeervol allemaal.
Ontbijten doe je in de tuin, was niet veel, maar genoeg om de ergste honger te stillen.

Ontbijthoekje b&b Autors of Key West








We hebben gelijk voor 24 uur fietsen gehuurd en al een rondje rond het eiland gefietst.

Fietsen op Key West
Gisteravond naar Duvalstreet, hier bleven we hangen bij Willy T bar, er speelde een bandje. De muren en plafonds waren allemaal bedekt met 1$ biljetten.

Willy T bar (met heel veeeel dollarbiljetten)
Toen we verderop iets gingen eten , liep mijn vorige manager Diana O.
voorbij. Nou, hoe groot is die kans! Even bij gekletst, zij deden ook een rondje Fl. maar gingen dan nog naar N.Y. Toen terug naar het hotel , waar we een rustig nachtje hebben gehad. Op dit moment is John naar voetbal aan het kijken en lig ik bij "the pool" op te passen dat ik niet verbrand.

Een vreemde passant in Duvalstreet Key West


2 opmerkingen:

  1. Via het Florida Forum jullie blog ontdekt, leuk hoor.
    We hebben drie raakvlakken, ik denk dat we hetzelfde beroep hebben en ook mijn moeder is vorige jaar overleden. Komende week is ze er voor het eerst niet bij op mijn verjaardag. In Januari zijn wij ook in NY geweest.
    Ik ga proberen jullie te volgen, als jullie terug zijn dan mogen wij bijna.
    In ieder geval heel veel plezier.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi
    Ik had dit ook al jouw blog gelezen . Leuk dat je mijn blog leest.
    Ik hoop dat het nog heeeel lang duurt voor dat jullie gaan, hebben wij nog lang vakantie! Gr. Marina

    BeantwoordenVerwijderen